Objevuji slabá místa v konverzní cestě
Máte e-shop nebo web a uživatelé neprovádí žádané akce? Mrknu tomu na zoubek. Provedu důkladnou UX analýzu a navrhnu konkrétní kroky k vyřešení. Výsledky pravidelně sleduji a navrhuji další možná řešení.
Máte e-shop nebo web a uživatelé neprovádí žádané akce? Mrknu tomu na zoubek. Provedu důkladnou UX analýzu a navrhnu konkrétní kroky k vyřešení. Výsledky pravidelně sleduji a navrhuji další možná řešení.
Sestavím tabulku klíčových slov na míru vašemu podnikání. Zjistím, jak návštěvníci pojmenovávají vaše produkty, jaké řeší problémy a co vyhledávají. Správným použítím nejen přivedete relevantní cílovou skupinu, ale i zvýšíte organický dosah, zlepšíte skóre a pozice ve vyhledávačích a zintenzivníte objednávky. Správně zvolená klíčová slova zase v PPC dokáží zacílit konkrétnějí cílovou skupinu a reklamy zlevnit.
Provádím podrobný audit e-shopů a webových stránek s důrazem na identifikaci technických a obsahových nedostatků ovlivňujících optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Po analýze klíčových faktorů, včetně struktury stránek, klíčových slov, meta popisů a rychlosti načítání, navrhuji efektivní řešení pro odstranění nedostatků a optimalizaci pro zlepšení pozic ve výsledcích vyhledávání.
Následně připravuji detailní report, shrnující provedené kroky, identifikované nedostatky a doporučená řešení. Celkovým cílem je výrazné zvýšení viditelnosti a dostupnosti e-shopu či webových stránek ve vyhledávačích, což pozitivně ovlivní návštěvnost, konverze a celkový online úspěch klienta.