Logo Vašeho webdesignéra

Webdesign a e-shopy

Nabízím kompexní řešení tvorby webů a e-shopů malých i rozsáhlých projektů.

Analyzuji

analýza projektu a byznysu

Abych vám mohl připravit skvělý web, který bude úspěšný, potřebuji několik věcí. V prvé řadě je to seznámení se s vaším byznysem. Nemůžu vytvořit web aniž bych věděl, co děláte.

Dále je potřeba určit cílovou skupinu, aby se na ní web mohl zaměřit. Je velký rozdíl, jestli to má být firemní web nebo web informující o příjezdu cirkusu do vašeho města.

Když mám tyto podklady, zaměřím se na klíčová slova. Díky nim mohu vytvořit úspěšný web.

Navrhuji koncept

Informační architektura je pomyslná myšlenková mapa, která popisuje strukturu webu. Co, kam, odkud odkazuje a co tam návštěvník najde. Můžeme to brát jako takovou kostru webu.

Na kostru webu mohu postavit wireframe a prototyp. To už je web, který obsahuje potřebné statické informace.

Po splnění určitých kroků mohu webu vytvořit grafický kabát a nastylovat ho. Bez grafiky to nikdy nebylo ono a proto je důležité i správně zvolit barvy a ikonky.

vymýšlení konceptu

Tvořím a finalizuji

tvorba a finalizace projektu

Každý moderní web potřebuje nějaké funkce. Odeslání e-amilu z kontaktního formuláře, přidávání produktů do košíku, automatizace apod. To bez kódování nepůjde. Jde ale i o animace. Rozevírání menu, dynamické scrollování, fotogalerie. To vše potřebuje nějaký funkční kód.

Ve chvíli, kdy je web hotový a připravený, vždy se najde nějaká maličkost, která brání ve spuštění. Proto je důležité společně web otestovat a doladit detaily.

Po oboustranné spokojenosti, můžeme web vypustit do světa a začít webovou kampaň.

Pečuji a optimalizuji

Avšak spuštěním webu není úplný konec. Někdo se musí pravidelně o projekt starat a udržovat ho funkční. O to se také postarám!

Nejde ani o to, jestli obsahuje webová stránka červenou nebo modrou variantu produktu, ale jaká je jeho účinnost. Každý úspěšný web potřebuje návštěvnost a správnou reklamu. O tu se vám také postarám. Reporty a statistiky nejsou žádným problémem.

Nic není dokonalé, ani Facebook a Google. Někdy se může vyskytnout nějaká chybička, kterou je potřeba opravit. Optimalizovat výkon a aktualizovat funkce. Dodělat detaily. Od toho tu také jsem.

pečování o projekt

Co mohu nabídnout?

  • Firemní či produktový web, který dokonale osloví vaši cílovou skupinu.
  • E-shop, který nabídne a prodá vaše produkty.
  • Takový projekt, který nebude jen hezký, ale hlavně efektivní a přinese vám zisk.

Proč web u mě?

  • Nejsem továrna na weby nebo jiné služby. Svou práci dělám s chutí.
  • Sestavíme kvalitní tým profíků. Fotografa, grafika, copywritera, ...
  • Nezávislost! Neupisujete se ďáblu. Budete-li mít pocit, že spolupráce s námi není nic pro vás, můžete kdykoliv odstoupit.
  • Zajímám se. Za ty roky programování webových projektů vím, že bez znalosti potřeby vašich zákazníků to nepůjde.
  • Léta zkušeností nejen ve webdesignu, ale i e-marketingu.

Na co nezapomínám?

  • Nezapomínám na optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Nejde jen o to vytvořit web, ale správně ho optimalizovat pro vyhledávače. Nejde ani o to, aby vaši zákazníci znali doménovou adresu, ale aby webový projekt mohl dohledat kdokoliv.
  • Kvalitně dohledatelný web ještě není výhra. Důležité je, aby byl srozumitelný pro vaše zákazníky.
  • Využívání chytrých telefonů a tabletů k přístupu na internet a hledání služeb či produktů už není jen trendem. Je to standard.
  • Zabezpečení pro nás není cizí slovo, ale dbám na to! Přenos dat pomocí protokolu SSL/TLS nezvýší jenom zabezpečení projektu, ale i prestiž.