Logo Vašeho webdesignéra

Grafické práce

Krásná grafika není jen úspěšný start, ale i úspěšný business.

Zadání a důkladná analýza

analýza cílové skupiny, konkurence a barev

V prvé řadě je potřeba zjistit informace o cílové skupině. Vyrábíte dětské hračky nebo 3D tiskárny. Vyvíjíte nové léky nebo jste textilní průmysl? Od toho se odvíjí, jak by měla následná grafika vypadat.

Konkurence hraje velkou roli. Vaše firma musí vyniknout. A to nejen lepším produktem, ale i lepším a lépe zapamatovatelným logem, čitelnou vizitkou a plakáty, které chtějí být přečteny.

Je nezbytné získat maximum informací = jednodušší zpracování – představy o barevnosti, vize celkového stylu, směr podnikání, záměr projektu, informace o firmě či produktu.

Kreativní část – návrh

Někdy však jednoduchá grafika není to pravé ořechové, ale je to nejlepší možné řešení. Je však důležité si uvědomit, že grafika může být použita i pro další zpracování, např. řezanou reklamu. Je však nutné pamatovat, že stínování a barevné přechody mohou vypadat hezky, ale v dalším zpracování jsou téměř nepoužitelné.

Vybírat z méně možností již vytvořených návrhů je hodnotnější a přirozenější. Ale ještě lepší je grafika, která ještě neexistuje.

Rád bych odvedl kvalitní práci, proto žádnou z grafických prací nemám hotovou během odpoledne. Každý nápad si žádá svůj čas, a proto tvorba vynikající grafiky chvíli trvá.

nápady a kreativní krása

Kreativní část – diskuze a úpravy

diskuze a připomínky

Průběžné návrhy zasílám k prozkoumání přímo zákazníkovi. To je ten pravý čas na otevření diskuze a říct si, co je špatně, co se vám nelíbí, co byste rádi jinak. Musí se to líbit jednoduše všem.

Když budete spokojeni vy, budu spokojen i já. Kvalitní práce je pro mě klíčová a vaše spokojenost jackpot.

Jdu do finále

Finálem je doladění detailů a vaše grafika bude připravena jít do světa.

Poté už vás jen požádáme o referenci pro další zákazníky a navíc budete u nás v portfoliu, což je pro vás reklama zdarma.

finální fáze a ladění detailů

Co vytvořím?

  • Logo firmy/produktu, které bude zapamatovatelné.
  • Lepší než kus papíru je vizitka, která bude v peněžence vždy na prvním místě.
  • Letáčky, prospekty a další grafika není mimo mou hru.

Proč grafiku u mě?

  • Komunikace přímo s grafikem. Nemusíte proto dlouhé hodiny vyjednávat podmínky a vysvětlovat potřeby „obchoďačce”.
  • Nejsem sériová linka na grafiku. Tu chci mít pečlivě vytvořenou na míru pro vás.
  • Mám několik let praxe v grafických programech, a proto vám můžu nabídnout kvalitní grafiku, která bude viditelná.
  • Protože grafika je velmi důležitá, věnuji tomu dostatek času.

Na co nezapomínám?

  • Moderní fonty jsou samozřejmostí. Na druhou stranu musím hledět na to, jestli se do zvolené grafiky více hodí patkové písmo nebo bezpatkové. Jestli je grafika určená k něčemu modernímu, nebo jestli například pořádáte výstavy historických vozidel.
  • Barevnost hraje velkou roli. Chemická laboratoř může být hodně barevná, ale u výrobce pečiva už to tak sladké nebude.
  • Nikdy totiž nevíte, kdy budete logo či jinou grafiku potřebovat zvětšit, popřípadě upravit. Vektorová grafika je důležitou součástí. Při zvětšení malého obrázku uvidíte tzv. pixely daleko více a krásná grafika ztrácí smysl. Vektorovou grafiku můžete zvětšovat jak jen chcete a kvalita zůstane stejná!